Съвети за добро здраве и тонус при менопауза

Съвети за добро здраве и тонус при менопауза
януари

Някои полезни съвети за добро здраве при менопауза.

Менопаузата е един доста важен естествен период от живота на жената. Въпреки, че може да крие доста предизвикателства, това е момента, в който трябва да сложите важите нужди на първо място. Това е времето, когато доста жени сменят свой стил и начин на живот, за да запазят своето физическо и емоционално равносвесие, както и да се справят с адаптацията и пренастройката на женския организъм към този естествен преход в средата на жизнения път.

Някои от тези етапи включват естествени следства за справяне с проблематиката на менопаузата, като например LadyCare, други се фокусират в диети и тренировки, релаксация, медитация или просто посвещаване на любими занимания и хобита. Най-важното в този етап е правилната ментална нагласа и твърда решеност да обърнете внимание на собственото си добро здраве и добър тонус.

Women Sharing Advise
 

 

Допълнителни терапии

 

Някои допълнителни терапии като акупунктура, ароматерапевтични масажи, рефлексология и т.н., може да помогнат при справяне със симптомитен а менопаузата, като това е всъщност един здравословен начин на живот. Освен това те помагат за релаксиране, освобождаване от стреса и истинско стойностно внимание към вашето "аз".

Woman Massage Therapy
 

 

Диети и хранене

 
Menopause Diet

LadyCare доказано помага да се предотврати напълняването по време на менопауза. Въпреки това, е общоизвестно, че ние сме това, което ядем, и ако направите малки, но правилни промени в начина си на хранене, ще можете да подпомогнете вашето тяло да се справи по-успешно със симптомите на менопауза.

 

Общуване

 

Менопаузата е естествен етап на преход и промяна в живота на всяка жена. И присъщо на всички съществени промени в нашия живот, е извънредно важно да имаш с кого да споделиш тревогите си. Затова, не се затваряйте в себе си. Споделет проблемите и усещанията си с доверен човек - вашия брачен партньор, семейството или близка приятелка/приятел. Разговор с професионалист-съветник и запознат с материята, може да е много полезен в случая.

Съвети за намаляване на стреса: Разговаряйте за проблемите и усещанията си с близък човек или доверенприятел. Не се затваряйте в себе си , а търсете съвети и информация. Можете да посещавате и четете статиите в нашата фейсбук страничка -  LadyCare’s Facebook page.

Happy Adult Female Friends Sitting at Dining Table
 

 

Упражнения

 
Woman Exercising

С възрастта рискът от остеопороза нараства при жените. Редовните упражнения намаляват този риск и запазват костната система и ставите в ро състояние. При упражненията и спорт е доказано, че се отделят хормоните на щастието - ендорфини , което намалява  депресията и стреса. Дори да се не сте във форма за фитнеса, yможете да си позволите дълги разходки, градинарство, или просто да слезете от автобуса една спирка по-рано.

 

 

Намаляване на стреса

При доста жени менопаузата е доста стресов период от живота. Хормоналнията дисбаланс плюс ужасните симптоми на менопаузата, както и безсънието,могат до доведат до тревожност и депресия. От друга страна, промените в живота, като например напускането на дома от децата, които са пораснали, или грижите за болни и възрастни родители, може да се отразят доста отрицателно на всяка жена в менопауза.
Experience the forest while bathing in the forest
 

 

Сън

Woman Sleeping

Доста често при менопауза жените страдат от безсъние, частично поради горлещите вълни, и отчасти поради тревоги и стрес. За жалост, безсънието води до още повече стрес. LadyCare може да урегулира Вашия сън, но ще трябва да направите строг режим за почивка.

  • Лягайте си по едно и също време.
  • Вашата спалня е само за сън– без телевизор, таблети или работа на компютър!
  • Избягвайте шоколад или алкохол преди лягане
  • Отделете време да се настроите за почивка и сън.
  • Вземете си топла вана, но не и гореща.
  • Опитайте техники за релаксация.
*Нашите съвети за здравословен начин на живот по време на прехода при менопоаузата са полезни и насочващи, но не заместват препоръкита не медицински лица.