Връщане на стока и рекламации
Мога ли да върна или да заменя продукт?
Съгласно Закона за защита на потребителите, имате право да се откажете от сключения договор от разстояние (поръчката) в срок от 14 /четиринадесет/ дневен срок, считано от датата на получаване на стоката.
За целта, в рамките на този срок, трябва да ни уведомите писмено чрез email на посочения в секция "контакти" email с описание на причините, поради които връщате стоката.
За да уважим желанието Ви за връщане или замяна на стоката и да приемем върната от Вас стока, е важно да бъдат спазени следните условия:
1. Не са изминали повече от 14 дни от датата на получаване на стоката
2. В обратно изпратената пратка, освен бланка за връщане на закупена стока, трябва да бъде приложено и доказателството за закупуването (касов бон, фактура).
3. Задължително условие е върнатите продукти да са в изряден търговски вид, без да са увредени
4. Да бъдат запазени оригиналните опаковки и инструкция за ползване
5. В заявлението задължително трябва да бъде посочена банкова сметка, по която да бъде възстановена сумата, заплатена от Вас за направената покупка. Възстановяваме сума единствено към българска банкова сметка. Възстановената сума е в български лева.
Моля, не забравяйте, че бланката за връщане на стока трябва винаги да бъде приложена към стоката, която се връща. Важно е да ни изпратите и формуляра, заедно с продуктите, за да улесните обработката на връщането или замяната. Ако не сте запазили Бланката за връщане на стока, можете да се свържете с отдела "Обслужване на клиенти" за помощ.
Обърнете внимание, че:
- Продуктите могат да бъдат върнати или заменени единствено в оригиналните им опаковка и вид.
- Пратки, изпратени към нас с наложен платеж, няма да бъдат приети.
- Транспортните разходи са за сметка на Клиента и не се възстановяват
- След като получим Вашата пратка в нашия склад, съдържанието на пратката ще бъде проверено и обработено от нашия екип, след което ще Ви изпратим уведомление за връщането по имейл или ще се свържем с Вас по телефона, за да потвърдим получаването на пратката.
- Стойността на върнатите продукти ще ви бъде възстановена в рамките на 14 календарни дни.
- Пратки, изпратени до офис на куриерска фирма, няма да бъдат приети.
Къде имате магазин?
Офисът ни се намира на бул.Европа 176, София-1331 и разбира се онлайн сайт – www.ladycare.bg.
От тук може да изтеглите Бланка за връщане на закупена стока!